ابراهيم‌زاده:اميدوارم در مرحله بعد به استقلال نخوريم

ابراهيم‌زاده:اميدوارم در مرحله بعد به استقلال نخوريم




 

 


ابراهيم‌زاده:اميدوارم در مرحله بعد به استقلال نخوريم


تاریخ : چهارشنبه ،
31 فروردین 1390

سرمربي ذوب آهن اصفهان گفت: الريان به دنبال پيدا کردن فرصتي براي صعود بود به همين خاطر در بازي برابر ما جنگنده و دونده ظاهر شد.


منصور ابراهیم‌زاده پس از برتری یک برصفر تیمش مقابل الریان قطر با بیان این مطلب افزود: خوشحالم امروز تیم ذوب آهن شروع کننده برد تیم‌های ایرانی در هفته چهارم لیگ قهرمانان آسیا بود و امیدوارم تیم‌های پرسپولیس و سپاهان نیز این پیروزی را تداوم ببخشند.

وی در ادامه با اشاره به بازی تیم الریان گفت: الریان به دنبال پیدا کردن فرصتی برای صعود بود به همین خاطر در بازی امروز جنگنده و دونده ظاهر شد. با این وجود ما بازی را خوب آغاز کردیم و حتی در نیمه نخست به گل رسیدم اما در نیمه دوم روند بازی کمی تغییر کرد و مانند نیمه نخست نتوانستیم بازی کنیم.

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان تغییر رویه بازی تیمش را ناشی از خستگی بازیکنان عنوان کرد و گفت: این را می دانستیم که تیم الریان می تواند از دو راه به گل برسد. نخست استفاده از ضربات ایستگاهی و شروع مجدد و دیگری استفاده از شوت‌های راه دور که خوشبختانه این تاکتیک‌ها را خنثی کردیم و دروازه‌مان بسته ماند.

ابراهیم‌زاده با ابراز تشکر از شهاب گردان دروازه بان تیم ذوب آهن اصفهان که به عقیده او نمایش خوبی مقابل تیم الریان داشته است، گفت: خوشحالم از اینکه مردمی که امروز در ورزشگاه حاضر شده و تا این وقت شب از ما حمایت کردند، خوشحال و راضی به خانه‌های خود بازگشتند.

وی از اظهارنظر درخصوص نتیجه دیدار الامارات امارات - الشباب عربستان خودداری کرد و گفت: ما فقط به دیدارهای تیم خود فکر می کنیم و اعتقاد داریم که برای صعود و صدرنشینی در گروه‌مان باید در دو دیدار پیش رو به پیروزی برسیم.

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان در پاسخ به این پرسش که "ترجیح می دهید در مرحله یک هشتم نهایی مسابقات لیگ قهرمانان آسیا با کدامیک از تیم‌های گروه B این مسابقات روبه‌رو شوید؟"، گفت: امیدوارم هم تیم ما و هم تیم استقلال در گروه‌های B و D به عنوان صدرنشین و سرگروه به مرحله یک هشتم نهایی صعود کنیم و در این مرحله از مسابقات رودرروی هم قرار نگیریم. اعتقاد دارم هر کدام از تیم‌های ایرانی که در مرحله یک هشتم نهایی به تیم‌های عربی برخورد کنند و در صورتی که میزبان باشند، توانایی شکست این تیم‌ها و راهیابی به مراحل بالاتر را دارند.

ابراهیم‌زاده در خصوص احتمال رویارویی با تیم سپاهان اصفهان در مراحل نهایی لیگ قهرمانان آسیا گفت: در مراحل بعدی چون مسابقات بصورت تک حذفی برگزار می شود، نمی توان برای دیدارهای تیم‌های مختلف قائده‌ای کلی را در نظر گرفت. تیم‌ها می دانند سرنوشت مسابقه در یک یا دو بازی رقم می خورد به همین خاطر ابتدا به دنبال آن هستند که گل نخورند و بعد به دنبال گلزنی می روند.

وی قرعه کشی را در چگونگی صعود تیم‌ها تاثیرگذار خواند و گفت: امیدوارم هرچهار تیم ایرانی به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا صعود کنند و دو تیم برتر برگزارکننده فینال این دوره از رقابت‌ها باشند.

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان در خصوص نارضایتی مهدی رجب‌زاده از تعویضش در دیدار با الریان قطر گفت: کم کم به پایان فصل نزدیک می شویم. از آنجائیکه دیدارهای ما از شبکه‌های بین المللی پخش می شود، بازیکنان دیدارهای لیگ قهرمانان آسیا را برای خود ویترینی می دانند که توانایی‌شان را نمایش داده و فرصت بازی در تیم‌های خارجی را پیدا کنند به همین خاطر اگر از زمین خارج شوند، ناراحت می شوند.

ابراهیم زاده تصریح کرد: من به این مسائل کاری ندارم و براساس تفکر خودم تعویض می کنم. به مسائل و حواشی ژورنالیستی نیز توجهی ندارم، چرا که می دانم عملکرد تک تک بازیکنان در زمین زیر ذره بین است.

وی تاکید کرد: همانطور که حدادی‌فر در برنامه دوشنبه شب 90 گفت، در کمیته انضباطی باشگاه با او برخورد لازم صورت گرفته است. مطمئن باشید با بازیکنی که به تعویض خود به هر شکل اعتراض کند برخرد خواهیم کرد. من نیز آنچه را که فکر می کنم درست است در تیم خود اجرا خواهم کرد.

تیم فوتبال ذوب آهن ایران با برتری مقابل الریان قطر 10 امتیازی شد و جایگاه خود را در صدر جدول رده بندی گروه D مسابقات لیگ قهرمانان آسیا استحکام بخشید.


کلمات کلیدی : خبر ورزشی ، اخبار باشگاه استقلال ، نتیجه بازی استقلال ، روزنامه استقلال ، سایت خبر ورزشی , فرهاد مجیدی ، اخبار ورزشی ، اخبارورزشی ، اخبار فوتبال ، گل های دربی ، تک گل